المواضيع الأخيرة
» سلالات جديدة للدواجن وإنتاج البيض في دراسة بزراعة مشتهر
2017-06-06, 2:46 am من طرف m.sakr

» مبادرة مصر اولا المبادرة المثالية
2013-11-20, 12:57 am من طرف m.sakr

» مؤتمر بعنوان "أزمة علاج الموازنة العامة للدولة وتحسين الوضع الإقتصادي"
2013-11-12, 1:10 am من طرف m.sakr

» نتائج كليات جامعة بنها ترم ثانى 2013
2013-05-22, 2:22 am من طرف m.sakr

» كتاب غـــينيس العـالمي للأرقـام القياسيـة - إصدار 2008 *(مترجم إلى العربية)*
2012-04-23, 12:22 pm من طرف asados

» منحة الرخصة الدولية للتدريب
2012-01-06, 3:54 pm من طرف ح

» اصناف البطاطا
2011-12-25, 4:24 am من طرف faris farangana

» فوائد البطاطا
2011-12-25, 4:22 am من طرف faris farangana

» زراعه وانتاج البطاطا الحلوه
2011-12-25, 4:18 am من طرف faris farangana

» العمليات الزراعيه على محصول البطاطا
2011-12-25, 4:17 am من طرف faris farangana

» البطاط الحلوه للاوقات الحلوه
2011-12-25, 4:13 am من طرف faris farangana

» البطاطا وعمليات الخدمه
2011-12-25, 4:12 am من طرف faris farangana

» انتاج البطاطا
2011-12-25, 4:09 am من طرف faris farangana

» انتاج الخرشوف
2011-12-12, 9:01 am من طرف elmasry13743

» جامعة بنها فى المركز الأول فى تقييم البوابات الإلكترونية على مستوى الجامعات المصرية
2011-11-10, 1:09 am من طرف dody 1

» جائزة الجامعة التشجيعية لجامعة بنها
2011-07-28, 1:25 pm من طرف Admin

» تكريم رئيس جامعة بنها ونائب رئيس الجامعة لشئون الدراسات العليا والبحوث
2011-07-28, 1:24 pm من طرف Admin

» إعلان عن تقدم الطلاب الوافدين للمرحلة الجامعية بالجامعات والمعاهد المصرية
2011-07-05, 12:12 pm من طرف Admin

» متوافر بمزرعة دواجن كلية الزراعة بمشتهر سلالات أرانب متنوعة
2011-07-05, 12:11 pm من طرف Admin

» جامعة بنها تتواصل مع طلابها وتتلقى شكاويهم
2011-06-13, 3:31 am من طرف m.sakr

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 156 بتاريخ 2011-04-21, 6:44 pm

نصايح مهمه جدا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

نصايح مهمه جدا

مُساهمة من طرف احمد أمين في 2009-10-16, 10:51 am

اذا اردت شئ بشده فا طلق سراحه
فان عاد اليك فهو ملكك
وان لم يعد فانه لم يكن اليك من البدايه


ساعات بنطر اننا نكدب علشان ننجى نفسنا
وساعات بنطر اننا نكدب علشان نظهر بشكل احسن
وساعات بنطر اننا نكدب علشان ندارى حاجه مش عايزين حد يعرفها



ما بنكسرشى اوى الا اللى بيحب اوى


عليك ان ثتق فى جميع الناس ولكن لا تثق بالشيطان الذى بداخلهم
avatar
احمد أمين
مشرف
مشرف

عدد المساهمات : 538
نقاط : 767
تاريخ التسجيل : 10/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جميل جداااا

مُساهمة من طرف Admin في 2009-10-17, 12:24 pm

كلامك زى العسل ويمكن احسن من العسل
شوية
واحظرو
ان تعطو الثقة لناس ميستهلوش

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
avatar
Admin
Admin
Admin

عدد المساهمات : 875
نقاط : 1230
تاريخ التسجيل : 07/10/2009
العمر : 26
الموقع : http://zra3a.forum.st

http://zra3a.forum.st

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

بيس يا مان

مُساهمة من طرف احمد أمين في 2009-10-18, 2:44 pm

بجد والله انتوا لازم تصقوا فى كل الناس بس اياكم تصقوا فى الشيطان اللى جواهم
avatar
احمد أمين
مشرف
مشرف

عدد المساهمات : 538
نقاط : 767
تاريخ التسجيل : 10/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نصايح مهمه جدا

مُساهمة من طرف nobel في 2009-10-22, 6:47 pm

مصطفى شكله كل ما يعرف واحده تخونه وعنده عقده
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
nobel
مشرف
مشرف

عدد المساهمات : 542
نقاط : 730
تاريخ التسجيل : 10/10/2009
العمر : 27

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نصايح مهمه جدا

مُساهمة من طرف احمد أمين في 2009-10-25, 12:32 pm

نوبل انت افش مصطفى كده ليه براحه عليه
avatar
احمد أمين
مشرف
مشرف

عدد المساهمات : 538
نقاط : 767
تاريخ التسجيل : 10/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نصايح مهمه جدا

مُساهمة من طرف مصطفى العوضى في 2009-12-05, 10:28 am

على رأى المثل اسئل مجرب ومتسألش طبيب اشطى يا مجرب
avatar
مصطفى العوضى

عدد المساهمات : 25
نقاط : 26
تاريخ التسجيل : 29/10/2009
العمر : 25

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نصايح مهمه جدا

مُساهمة من طرف ibrahim m3roof في 2009-12-06, 5:15 pm

تسلم أيدك يا زعيم زى الفل والله Smile
avatar
ibrahim m3roof

عدد المساهمات : 19
نقاط : 20
تاريخ التسجيل : 23/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نصايح مهمه جدا

مُساهمة من طرف المخابرات المصرية في 2009-12-08, 8:44 am

لاتبك على أشخاص لا يهتمون بك لأن الشخص الذى يستاهل بكائك لن يدعك تبكى أبدا
avatar
المخابرات المصرية

عدد المساهمات : 2
نقاط : 2
تاريخ التسجيل : 06/11/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: نصايح مهمه جدا

مُساهمة من طرف Admin في 2009-12-08, 8:50 am

تمام
يا عم
المخابرات المصرية

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
avatar
Admin
Admin
Admin

عدد المساهمات : 875
نقاط : 1230
تاريخ التسجيل : 07/10/2009
العمر : 26
الموقع : http://zra3a.forum.st

http://zra3a.forum.st

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى